با گوشی ضد حرارت Sonim XP7 بیشتر آشنا شوید
هیچکس دوبار زندگی نکرد
با گوشی ضد حرارت Sonim XP7 بیشتر آشنا شوید
شنبه 1 فروردين 1394 ساعت 3:58 | بازدید : 791 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

با گوشی ضد حرارت Sonim XP7 بیشتر آشنا شوید 1

شاید در نگاه اول به این گوشی موبایل به فکر این بیفتید که این دستگاه موبایل یک دستگاه ساده و پیش پا افتاده است و در حد کیفیت گوشی های موبایل قدیمی در آن نهفته است. تجربه نشان داده است که کمپانی ها همواره برای بزرگ شدن و افزایش فروش و افزایش معروفیتشان می بایست در راهی قدم بردارند که با دیگر کمپانی ها متمایز باشد. شرکت سونیم که کمتر نامی از آن در این حیطه شنیده شده است در اقدامی جدید و نو، قصد شروع پروژه ای را دارد که بسیار به درد افراد مهاجر می خورد. اگر از آن دسته افرادی هستید که به مسافرت به مناطق دور افتاده با آب و هوای غیر قابل پیش بینی علاقه دارید، حتما گوشی ضد حرارت Sonim XP7 را یک بار امتحان کنید. کمپانی بزرگی به نام سونیم در حال طراحی گوشی موبایلی می باشد که در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم است. منظور از مقاوم بودن در شرایط آب و هوایی این است که اگر افراد در شرایط نا مساعد قرار گیرند که به طور مثال لیز خوردن گوشی موبایل از دستشان باعث افتادن گوشی در آب یا آتش شود گوشی ضد حرارت Sonim XP7 مقاومت خود را تا حد بسیار زیادی نشان خواهد داد، گوشی ضد حرارت Sonim XP7 مخصوص افرادی طراحی شده است که در شرایط آب و هوایی ای زندگی می کنند که در آن، هوای محیط یا خیلی سرد است یا خیلی گرم. از این لحاظ نوع طراحی در گوشی ضد حرارت Sonim XP7 به گونه ای بوده که اثر این شرایط آب و هوایی بر آن ناچیز خواهد بود یا اصلا به طور کلی اثری نخواهد داشت. گوشی ضد حرارت Sonim XP7 در ابعاد ۸/۲۰ در ۱/۷۲ در ۱۳۷ میلی‏ متر طراحی گردیده است، همچنین وزن این گوشی موبایل ۲۹۰ گرم می باشد که دارای وزنی متعادل با توجه به خاصیتش است.

با گوشی ضد حرارت Sonim XP7 بیشتر آشنا شوید

گوشی ضد حرارت Sonim XP7 دارای صفحه ی نمایش ۴ اینچی می باشد و از نمایشگر این دستگاه می توان با استفاده از دستکش بهره برد و دارای وضوح و کیفیت نمایش ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل می باشد. وضوح نمایش این گوشی موبایل از تکنولوژی معتبر و با کیفیت Gorilla Glass 2 بهره می برد. دوربین گوشی ضد حرارت Sonim XP7 دارای قدرت ۸ مگاپیکسل است و از فلش ال ای دی بهره می برد. گوشی ضد حرارت Sonim XP7 دارای مقاومت هایی است که نمایان گر قدرتش می باشد. به طور مثال می توان به استاندارد IP68 جهت مقاومت در عمق دو متر وبه استاندارد IP69 برای مقاومت در برابر درجه حرارت بالا اشاره کرد. اجزای گوشی ضد حرارت Sonim XP7 به گونه ای در آن جا سازی شده اند که مضرات شرایط آب و هوایی نمی توانند بر آن اثر بگذارند. سیمکارت شما در بهترین حالت در گوشی ضد حرارت Sonim XP7 جا سازی می شود و توسط در پوش محافظ از ورود مضرات آب و هوایی بر آن جلوگیری به عمل می آید.  سیستم عامل به کار رفته در این گوشی موبایل اندروید است.

با گوشی ضد حرارت Sonim XP7 بیشتر آشنا شوید

با گوشی ضد حرارت Sonim XP7 بیشتر آشنا شوید 2

با گوشی ضد حرارت Sonim XP7 بیشتر آشنا شوید

به نظر شما گوشی ضد حرارت Sonim XP7 می تواند شروع کننده ی قدمی برای این موضوع باشد که کمپانی های دیگر نیز در استحکام و مقاومت گوشی های خود روش های نو را به کار بگیرند؟ یا گوشی ضد حرارت Sonim XP7 هنوز در حدی نیست که دیگر کمپانی ها آن را به رسمیت بشناسند و از آن الگو بگیرند؟

 

phonearena

 

۱ پاسخ



موضوعات مرتبط: , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
دسته بندی محصولات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد


تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1644
:: کل نظرات : 56

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 487

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1280
:: باردید دیروز : 1420
:: بازدید هفته : 6373
:: بازدید ماه : 6302
:: بازدید سال : 26818
:: بازدید کلی : 347107